Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Βιεϊρίνια: "Εθνική Ελλάδας; Γιατί όχι;"

Την Τετάρτη το πρωί διαβάσαμε για τις σκέψεις των ανθρώπων της ΕΠΟ με σκοπό να κάνουν "Έλληνα" τον Αντελίνο Βιεϊρίνια
και κατ επέκταση να του δώσουν τη δυνατότητα να αγωνιστεί στην εθνική μας ομάδα.

Μία ημέρα αργότερα ο Πορτογάλος άσος μίλησε στην "O Jogo" και άφησε ανοιχτή την πόρτα για συμμετοχή στην Ελλάδα, κάτι που δεν συμβαίνει για πρώτη φορά. Αρκετοί γνωστοί ποδοσφαιριστές έχουν ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο με χαρακτηριστικά παραδείγματα τους Οζίλ, Άλντιντοπ και Μπόατενγκ.

«Το όνειρό μου ήταν πάντα να παίξω για την πατρίδα μου, αλλά τώρα το σκέφτομαι. Υπάρχει μπροστά μου η πιθανότητα να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδος, από τη στιγμή που δεν έχω παίξει ποτέ στην εθνική ανδρών της Πορτογαλίας. Είναι κάτι που δεν μπορώ να αρνηθώ ούτως ή άλλως. Για να δούμε», τόνισε αρχικά ο Αντελίνο Βιεϊρίνια.

«Ο Φερνάντο Σάντος μου έδωσε πάλι τη χαρά του παιχνιδιού. Έχω μια σχέση τεράστιου αλληλοσεβασμού μαζί του και μπορώ να πω, ότι έχω μιλήσει μαζί του για το ενδεχόμενο να αγωνιστώ στην Εθνική Ελλάδος, αλλά ήταν μια συζήτηση μεταξύ φίλων και τίποτα παραπάνω», αποκάλυψε στη συνέχεια για ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός.

«Το γεγονός ότι δεν έχω κληθεί στην εθνική ανδρών της Πορτογαλίας νομίζω ότι οφείλεται στο ότι έχουν καλύτερους παίκτες και δεν πιστεύω ότι θα με καλέσουν από την Πορτογαλία μόνο και μόνο επειδή μπορεί να παίξω για την Ελλάδα.

Εχω καταφέρει πολλά με τον ΠΑΟΚ τόσο στο πρωτάθλημα όσο και στο Europa League. Κι αυτή τη σεζόν νομίζω ότι τα πηγαίνω πολύ καλά», κατέληξε ο ο 25χρονος παίκτης βάζοντας φωτιά στα χθεσινά σενάρια!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites