Ο Σεμπάστιαν Φέτελ απέδειξε έμπρακτα ότι δεν... γίνεται να χάσει είτε αγωνίζεται μέρα είτε αγωνίζεται νύχτα. Στη Σιγκαπούρη πήρε μία ακόμη άνετη νίκη και "αγκάλιασε" τον δεύτερο σερί τίτλο του. Απομένει η μαθηματική επιβεβαίωση.
Ο Γερμανός πιλότος εκκίνησε για 11η φορά φέτος από την πρώτη θέση και δεν δυσκολεύτηκε να την διαφυλάξει σε κανένα σημείο του αγώνα. Αντίθετα, ο ομόσταβλός του, Μαρκ Γουέμπερ είδε τον Τζένσον Μπάτον να τον προσπερνά στην εκκίνηση.
Ο μεγάλος χαμένος της εκκίνησης δεν ήταν άλλος από τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος κατέληξε από την 4η στην 7η θέση, όμως λίγο αργότερα, κέρδισε το χειροκρότημα των θεατών για το εντυπωσιακό προσπέρασμά του στον Μίκαελ Σουμάχερ.
Στον επόμενο γύρο (σ.σ. 5ο), ο Βρετανός οδηγός άφησε πίσω του και τον έτερο Γερμανό της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, για να εδραιωθεί στην πρώτη 6άδα.
Ο πιο... επεισοδιακός γύρος του grand prix ήταν ο 12ος, καθώς αφενός ο Τίμο Γκλοκ εγκατέλειψε και αφετέρου υπήρξε επαφή μεταξύ του Χάμιλτον και του Μάσα. Ο Βρετανός συνέχισε να αγωνίζεται με σπασμένη αεροτομή (για δύο ακόμη γύρους), ενώ ο Βραζιλιάνος σταμάτησε στα πιτ για να αντικαταστήσει το κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό του.
Λίγο αργότερα είχε έρθει η ώρα του πρώτου πιτ στοπ για τους δύο πρωτοπόρους της κούρσας, Σεμπάστιαν Φέτελ και Τζένσον Μπάτον (αμφότεροι τοποθέτησαν λίγο πιο σκληρά ελαστικά).
Ο Γερμανός πιλότος εκκίνησε για 11η φορά φέτος από την πρώτη θέση και δεν δυσκολεύτηκε να την διαφυλάξει σε κανένα σημείο του αγώνα. Αντίθετα, ο ομόσταβλός του, Μαρκ Γουέμπερ είδε τον Τζένσον Μπάτον να τον προσπερνά στην εκκίνηση.
Ο μεγάλος χαμένος της εκκίνησης δεν ήταν άλλος από τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος κατέληξε από την 4η στην 7η θέση, όμως λίγο αργότερα, κέρδισε το χειροκρότημα των θεατών για το εντυπωσιακό προσπέρασμά του στον Μίκαελ Σουμάχερ.
Στον επόμενο γύρο (σ.σ. 5ο), ο Βρετανός οδηγός άφησε πίσω του και τον έτερο Γερμανό της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ, για να εδραιωθεί στην πρώτη 6άδα.
Ο πιο... επεισοδιακός γύρος του grand prix ήταν ο 12ος, καθώς αφενός ο Τίμο Γκλοκ εγκατέλειψε και αφετέρου υπήρξε επαφή μεταξύ του Χάμιλτον και του Μάσα. Ο Βρετανός συνέχισε να αγωνίζεται με σπασμένη αεροτομή (για δύο ακόμη γύρους), ενώ ο Βραζιλιάνος σταμάτησε στα πιτ για να αντικαταστήσει το κλαταρισμένο πίσω δεξί ελαστικό του.
Λίγο αργότερα είχε έρθει η ώρα του πρώτου πιτ στοπ για τους δύο πρωτοπόρους της κούρσας, Σεμπάστιαν Φέτελ και Τζένσον Μπάτον (αμφότεροι τοποθέτησαν λίγο πιο σκληρά ελαστικά).