Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

30αρίζει ο Φέντερερ

O κύριος «έχω πάρει 16 grand slams» γίνεται 30 Μαΐων αλλά όπως φαίνεται δεν ανησυχεί για τον χρόνο που περνάει.


Για μία ακόμα φορά θα γιορτάσει στα γήπεδα και ειδικότερα στο Rogers Cup Tournament που διεξάγεται στον Καναδά.

Ο Ελβετός δήλωσε "Ανυπομονώ να κλείσω τα 30 και περιμένω με ενθουσιασμό να δω πώς θα μου ευχηθούν αυτή τη φορά οι Καναδοί φίλαθλοι. Υπήρξαν χρονιές που τραγουδούσαν όλοι μαζί το "happy birthday", κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Τα σχέδιά μου βρίσκονται συνήθως έναν χρόνο μπροστά από τον πραγματικό χρόνο. Εγώ ήδη σκέφτομαι την περίοδο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. Τα γενέθλια είναι μέρος της ζωής μας. Χαίρομαι που μεγαλώνω. Προτιμώ που είμαι 30 ετών και όχι 20. Είναι για εμένα μία όμορφη περίοδος".

Εμείς απλά να συμπληρώσουμε ότι είμαστε από τους τυχερούς όσοι παρακολουθούμε τένις γιατί είχαμε την χαρά να δούμε ολόκληρη την πορεία του καλύτερου τενίστα όλων των εποχών. Ας δούμε ένα βίντεο με μερικές χαρακτηριστικές στιγμές του Ρότζερ Φέντερερ.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites